De klantverwachting overtreffen
Klanten zoeken op elk moment van de dag contact. Via alle beschikbare kanalen. En ze verwachten dat je snel reageert. Alleen lukt dat niet altijd. En dan wordt een goede klant al snel een ontevreden klant. Wij kunnen jouw klantcontact geheel of gedeeltelijk overnemen. Via alle kanalen: telefoon, social media, chat, What’s app, mail of SMS. We reageren op een persoonlijke manier snel en goed op iedere vraag of klacht. Zo maken we er een bijzondere klantervaring van, die de verwachting overtreft.
Ons team
We zorgen voor echt contact met jouw klant. We geven om de klant, leven ons in en komen met een passend antwoord of oplossing. Het gaat om meer dan alleen service verlenen. Wij bouwen een band op. Dat doen we met een vast team, waarbij onze medewerkers minimaal een HBO werk- en denkniveau hebben. Zo ben je verzekerd van kwaliteit.
Kennis van zaken
Het is belangrijk dat wij jouw bedrijf kennen. Zodat we op de meeste vragen direct het juiste antwoord kunnen geven. Als een vraag te technisch of complex wordt, spelen we die direct door naar de juiste persoon binnen jouw bedrijf. Daar maken we goede afspraken over.


Internationaal
Klanten kunnen van over de hele wereld komen. Wij zijn daarop ingespeeld. Met meertalige medewerkers en ruime bereikbaarheidsuren. Wij zorgen voor tevreden klanten. Overal en altijd.

Samenwerken zoals jij wilt
Wij kunnen het gehele klantcontact overnemen, of een gedeelte. Bijvoorbeeld boven een bepaalde capaciteit of buiten kantooruren. Daarin zijn we flexibel. Onze samenwerking is volledig transparant: je betaalt voor de tijd die wij in gesprek zijn.

Kunnen wij je helpen?
Werken voor Customer Care
Kun jij je inleven in de vragen of klachten van klanten? En wil je hen snel helpen met een goed antwoord? Dan ben je helemaal op je plek bij HMS Customer Care.
Kijk hier voor de vacaturesKijk hier voor de vacatures